Şêrînn

Şêrînn
@Serinnn
Onunla, tüm benliğimle mutlu olmuş, sonunda neler olacağını bir an bile düşünmemişti.
Reklam
İçindeki karanlığın, ruhundaki kanayan yaranın, ruhunun ölmüş tarafının failiydi o.
Ciwan Haco'nun tok sesi doldurmuştu arabanın içini: "Zinga zinga dilê min waye dîsa deng veda..."
Yarası kanadıkça kanamış, bir türlü kabuk bağlamamıştı.
Reklam