-Bana kalırsa tek bir tür insan var. İnsanların hepsi insan.
-Ben de öyle düşünmüştüm, senin yaşındayken. Yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar, Scout galiba bir şeyleri anlamaya başlıyorum. Galiba Öcü Radley’ nin bunca zamandır evden çıkmamasını anlamaya başlıyorum…Dışarı çıkmamak istediği için içeride kalıyor.