Serkan ZURNACIOĞLU

Serkan ZURNACIOĞLU
@Sertan0138
Ne de olsa hiçbir zaman bana gerçek gelmeyen bir hayat yaşamıştım.
Sayfa 88
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşık bir adam, sevdiğinin çocukluk hikâyelerini öylesi bir uzaklıkla dinlemez. Onun sığınağı olmuş eve bu kadar soğuk gözlerle bakmaz.
Sayfa 109
Fakir düşmüş bir ailede doğdum. Buna rağmen çocukluğum epeyce mesut geçti. Fakirlik, içimizde ve etrafımızda ahenk bulunmak şartıyla -ve şüphesiz muayyen bir derecesinde- zannedildiği kadar korkunç ve tahammülsüz bir şey değildir. Onun da kendine göre imtiyazları vardır. Benim çocukluğumun belli başlı imtiyazı hürriyetti.
Sayfa 24 - Fakirlik o kadar da kötü değil.·Kitabı okuyor