Servet

Servet
@Sertanhdhd
İmkansız diye bir şey yoktur, sadece bazı olayların olma olasılığı daha düşüktür.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Yalnızdım, kendi dünyama hapsolmuştum, diğerleriyle iletişim kuramıyordum; varlığımı onların varlığından ayıran, beni onların hayatı ve faaliyetleri dışında tutan camdan bir duvar vardı sanki. "
Hayatımda yeni bir gün diye bir şey yoktu , her gün bir öncekinin sadece bir tekrariydi , degisiklik veya degisiklik umudu olmaksızın.