B.

"İş işten geçtikten sonra ayırdına varıyorlar ki insanın pişman olmadığı tek şey hatalarıdır."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çağımızın acıya karşı gösterdiği yakınlıkta son derece hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın rengine, güzelliğine, yaşam sevincine yakınlık göstermelidir."
Edebiyat
"Dünyada her şeye karşı anlayışlı davranabilirim, acı çekmek dışında."
Edebiyat
Var olan her kusursuz şeyin ardında acılar gizliydi.
Edebiyat
Güzellik de bir tür dehadır, hatta dehadan daha yücedir çünkü açıklama gerektirmez.
Edebiyat