Zor olan bir ilişkinin bitmesinden çok, ilişkideki şahsın
sahiplenildikten sonra bırakılmasıdır. İnsan bir kere
sahiplendiği şeyi kolay kolay bırakamaz. Konu ne olursa
olsun bir kere sizin olmuşsa bir şey, ondan vazgeçemezsiniz.
Sahiplenmek, hayatına katmak böyle bir şey. Siz ona bir kere
benim dediniz ya; üzerine "Bu benim" yazdınız ya, artık gitse
de gidemez. En fazla varlığını kaybettirir size, ruhen gidemez.