“Herkesin bir yıldızı var ama kimseninki
birbirine benzemiyor. Yolcular için pusula,
kimileri için ufak tefek bir ışık, bilginler için
çözülmesi gereken bir sorudur yıldızlar.
Sözünü ettiğim işadamına göre ise altından
başka bir şey değildirler. Gelgelelim bütün bu
yıldızlar suskundur. Yalnız sen, herkesten ayrı göreceksin onları.”
“Ne demek istiyorsun?”
“Onlardan birinde ben oturuyorum, ben
gülüyorum diye geceleri gökyüzüne baktığında
sana bütün yıldızlar gülüyormuş gibi gelecek"
“Bir gün üzüntün geçince (çünkü zamanla
geçmeyecek üzüntü yoktur) beni tanımış
olduğuna sevineceksin. Hep dostum olarak
kalacaksın. Gülmek isteyeceksin benimle
birlikte. Koşup pencereyi açacaksın.
Gökyüzüne gülerek baktığını gören dostların
şaşacaklar. Onlara diyeceksin ki, ‘Evet, ne
olmuş, yıldızlara bakarken gülerim ben!’ Seni
deli sanacaklar..."