Şiir yazan biri kötü olamaz, şiir okumaktan zevk alan biri de kötü olmayı beceremez. Şiir yazmak için şair olmaya da gerek yok. İste tamda bu sebepten, yazsın herkes şiir ve diğerleri de okusun. Eray kardeşimiz de kendince yüreğinden geçenleri dökmüş mısralara; kimi zaman aşk ve ayrilık acısını yansıtmış, kimi zaman vatan sevgisini ve şehitlerimizin acısını, kimi zaman da Yaratıcıya duyduğu aşkını. Kuralsız olsa da dizeleri, yazdıkça tükense de, kalbinden ve zihninden geçenlerin ne kadar saf ve temiz olduğunu göstermiş okuyucuya.