9-)Benim savaşım,sizin içinizdedir.
Bütün insanlar benimdir demiyorum.
Ben, bütün varlıkların içinde yaşayan Öz'üm diyorum.
Size, Şah damarınızdan daha yakın değilim.
Ben zaten Siz'im.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
8-)Sevinç bendedir , zevk benim.
Bende yatar bütün özgürlükler.
Ben kurtarırım zihinleri her baskıdan ;
İnsanı her tanrının köleliğinden;
Ben, insanların hepsindeyim;
Ama insanlar da benimdir.
Ama bilmezler bunu, çoğu.
7-)Herkesin içinde olan kendi Öz Tanrısı'yım ben.
Hiçbir kabilenin ya da kavmin özel Tanrısı olmadığım gibi;
Hiçbir kabile beni sahiplenerek, üstünlük sağlayamaz.
Benim öğretime uygun değildir;
Arapların ve Yahudilerin, özel tanrılarıyla kendilerini ve aynı şekilde kendi dil ve geleneklerini yüceltmeleri.
5-) Ben olduğum öğretildi insana hep, kendisinin ,olumsuz yanının.
Aslında tam tersidir durum.
Ben, içinizdeki isteğim aslında .
Nasıl olur da, O şeyin kötü yanı olabilir;
Birşeyin ta kendisi ?