Lord Sethanist

Lord Sethanist
@Sethi
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
9-)Benim savaşım,sizin içinizdedir. Bütün insanlar benimdir demiyorum. Ben, bütün varlıkların içinde yaşayan Öz'üm diyorum. Size, Şah damarınızdan daha yakın değilim. Ben zaten Siz'im.
Din
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
8-)Sevinç bendedir , zevk benim. Bende yatar bütün özgürlükler. Ben kurtarırım zihinleri her baskıdan ; İnsanı her tanrının köleliğinden; Ben, insanların hepsindeyim; Ama insanlar da benimdir. Ama bilmezler bunu, çoğu.
Din
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
7-)Herkesin içinde olan kendi Öz Tanrısı'yım ben. Hiçbir kabilenin ya da kavmin özel Tanrısı olmadığım gibi; Hiçbir kabile beni sahiplenerek, üstünlük sağlayamaz. Benim öğretime uygun değildir; Arapların ve Yahudilerin, özel tanrılarıyla kendilerini ve aynı şekilde kendi dil ve geleneklerini yüceltmeleri.
Din
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
6-)Ben Bir'im ve Öz'üm; Ama kendi elbisesini giydirir bana,her kavim. Teklikten çokluk olurum böylece; Ama bu da beni üzmez veya endişelendirmez.
Din
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
5-) Ben olduğum öğretildi insana hep, kendisinin ,olumsuz yanının. Aslında tam tersidir durum. Ben, içinizdeki isteğim aslında . Nasıl olur da, O şeyin kötü yanı olabilir; Birşeyin ta kendisi ?
Din