Lord Sethanist

Lord Sethanist
@Sethi
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
3-) Lucifer dediler bana, kötülüğü anlatmak için. Hâlbuki ışık ve güzelliği anlatırdı Lucifer. Ben kötüyüm bu düzen için; Ama değilim asla kötülük!
Din
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
2-) Üzmez beni, sevmeyenlerimin ve cahillerin taktıkları isimler. Aksine, tüm ihtişamımı koyar ortaya onlar. Benden ve adlarımdan gelir, bütün ilerletici ve asil ve baş kaldırıcı duygular. ALBIZ benim; MARA benim; SETH benim; LOKİ derler bana; Benim, SATAN olan ve SATANAS; SATANUS'um ben. İBLİS'im; ŞEYTAN'ım ben içinizde kaynayarak uyuyan.
Din
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
1-) Ben varım. Vardım. Ve var olmaya devam edeceğim . Sonsuza kadar ve sonsuzdan öte var olacağım!
Din
DOKUZ ŞEYTANİ İLKE
9-) Şeytan, kilisenin şu ana kadar sahip olduğu en iyi arkadaştır çünkü yıllardır etkin olmasını sağlamıştır!
Din
DOKUZ ŞEYTANİ İLKE
8-) Şeytan bütün sözde günahları temsil eder çünkü hepsi fiziksel, zihinsel ya da duygusal hazza sebep olur!
Din