Seval Demir

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vayy
Allah der ki : Kimi benden çok seversen onu senden alırım ve ekler: Onsuz yaşayamam deme ,seni onsuz da yaşatırım. Ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur Sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur. Aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dostun olur . Öyle garip bir dünya, olmaz dediğin ne varsa olur . Düşmem dersin düşersin Şaşmam dersin şaşarsın En garibi de budur ya Öldüm der durur yine de yaşarsın...
Sayfa 173·Kitabı okudu
Sözler
Seval Demir
Teşekkür ederim ☺️ suçtur bu elbette sormak gerek.
Vayy
Allah der ki : Kimi benden çok seversen onu senden alırım ve ekler: Onsuz yaşayamam deme ,seni onsuz da yaşatırım. Ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur Sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur. Aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dostun olur . Öyle garip bir dünya, olmaz dediğin ne varsa olur . Düşmem dersin düşersin Şaşmam dersin şaşarsın En garibi de budur ya Öldüm der durur yine de yaşarsın...
Sayfa 173·Kitabı okudu
Sözler
Seval Demir
İzninizle bunun ekran fotoğrafını alabilir miyim? Çok güzelmiş 👍🏻🥰
Anlamam nedenini üzmüşler bebeğimi...
Seval Demir
Çok güzel 🌺