Sewalsl

Sewalsl
@Sevalwsl
kirik kalpler mezarligi
İnsanları görüyorum. Hüznü ve neşeyi. İnsanları görüyorum. Hüznü ve neşeyi. İnsanları görüyorum. Yalnızca hüzün var.
Sayfa 327 - Epsilon yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Kesiklerin ne kadar derin olursa, zehir o kadar çabuk yayılır; hiç denemedin mi? Açık yaralar yara bandı tutmaz, elleri dikiş gören adamların kolları her zaman yeterince ileriye uzanmaz. Söylesene. Gittin mi?
Sayfa 325 - Epsilon yayınları·Kitabı okudu
Sana hiç renklerin nefes aldığından bahsetmiş miydim, abla? Mesela maviler insanın göğüs kafesine dolanır, kemiklerinin etrafına sarılıp seninle solurdu havayı. Yeşiller... Yeşiller umut dolu kanatlarını çırpardı, çırpınırdı. Ama kırmızılar zehir püskürürdü, abla. Ben o zehir görmemek için önceden belirlenmiş bir yol tercih etmiştim. Sana kimse kırmızılardan uzak durmanı söylemedi mi?
Sayfa 325 - Epsilon yayınları·Kitabı okudu
Tam altımdaydı. Kırmızı. Ve kırmızı, nefes alıyordu.
Sayfa 325 - Epsilon yayınları·Kitabı okudu
Yabancı. Herkes yabancı. Yalancı. Yok. Kimse yok. Ve bu yangında odun çok.
Sayfa 325 - Epsilon yayınları·Kitabı okudu
Reklam