Gökyüzündeki Kitaplar

İnsan üzüntüden nasıl ölmüyor anlamıyorum.
Reklam
Benim hayal kurmadığım an yoktur hemen hemen sürekli hayaller kurar anilarimi düşünürüm bazen de. Hayalsiz anısız güzel ama çok güzel günlerin geleceğini düşünmezsem ailem haricinde her şey çok anlamsız yaşamaya değmez görünürler gözüme. Bilmiyorum herkes böyle midir?
Benim için hayat çok romantik, fakat kendimce.
Dünya’da sevdiğim çok az kişi var. Zaten fazla insan sevebileceğimi de sanmıyorum.
Hayatım boyunca yaptığım, ayakta kalmak, mutlu olmak, başarabildiğim tek şey daha güzel, daha mutlu günleri beklemek oldu. Her zaman bir şeyleri bekleyerek yaşıyorum.Çoğunlukla da geleceğimi.
Reklam