Kitap Sevgisi diye bir sevgi vardır sanırım. ana sevgisi, kardeş sevgisi yar sevgisi gibi bir sevgi. Bu sevgi insanın içinde doğuştan mıdır? Yoksa sonradan mı uyanır? Bunu bilmiyorum. Daha doğrusu , ben şöyle inaniyorum:kitap sevgisi de öbür sevgiler gibi doğuştan vardır; ama uyuyordur.Onun, zamanı gelince uyandırılması gerekir.