Sevda

Sevda
@Sevda_4
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor Ancak karnı tok ,beyni boş insanlardan çektiğimiz kadar kimseden çekmedik!
"Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikayesidir ve hikayeyi hep kalanlar bitirir.."
√HirAnuryldrm√ isimli okura yanıt verildi
Sevda
Maalesef ki..