Sevda

Sevda
@Sevda_4
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor Ancak karnı tok ,beyni boş insanlardan çektiğimiz kadar kimseden çekmedik!
Hayat,ben ölümden dönerken bile benden rol çalıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her suçlamayı yalanlamaktan daha kolay bir şey yoktu.”