Sevda

Sevda
@Sevda_4
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor Ancak karnı tok ,beyni boş insanlardan çektiğimiz kadar kimseden çekmedik!
Birde fiziksel olmayan intihar var ki güzel kızım cenazen mezarlıkta değil kafanın içinde..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İstediğin her şeyi yap ve yapabileceğin şeyi iste, hiç bir kaideye kulak asma. Yaşamanın sırrı budur..
“Ben bir yolunu bulurum, hep bulmuştum.”
“Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek.”
Hayat,ben ölümden dönerken bile benden rol çalıyordu.