Sevda

Sevda
@Sevda_4
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor Ancak karnı tok ,beyni boş insanlardan çektiğimiz kadar kimseden çekmedik!
İçine at İçine at tekrar at ama birgün sessiz bi yerde kaldığında sadece ağlamak istersin.Bitti,geçti dediğin meğer hiçbir şey geçmemiş, meğer yalnızmışsın..🍂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ama inan bana insanların çoğunun ruhu, bedeninden önce çürür."
1000Kitap
"Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikayesidir ve hikayeyi hep kalanlar bitirir.."

Sevda

, şu anda okuyor
%28 (60/211 syf.)·
Beğendi
'' Hayat gerçekten güzel olsaydı herkes büyük bir sevinçle uyanır ve hiç istemeyerek uyurdu; oysa durum bunun tam tersidir...''