Sevda

Sevda
@Sevda_4
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor Ancak karnı tok ,beyni boş insanlardan çektiğimiz kadar kimseden çekmedik!
"Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikayesidir ve hikayeyi hep kalanlar bitirir.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Sevda

, şu anda okuyor
%28 (60/211 syf.)·
Beğendi
'' Hayat gerçekten güzel olsaydı herkes büyük bir sevinçle uyanır ve hiç istemeyerek uyurdu; oysa durum bunun tam tersidir...''
Mutlu uyumak lazım azizim.. Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım; Her gece..
Bitmesin diye başlamamak gibi..🍂