Sevda Aras

Sevda Aras
@Sevda_aras
Ne sanıyor bunlar beni anlamadım ki. kimsenin benim nasıl bir hayat sürdüğümü gördüğü yok.
Reklam
"Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnan bana, insan fazla yalnız kaldı mı, Hastalanır .
İnsanlarla arasına belli bir mesafe koyardı ve onlardan da bu mesafeye saygı göstermelerini beklerdi .
İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur .
...gitti işte . Herkes gibi o da bıraktı gitti .
Reklam