Herkes ayrıcalıklıydı. Zaten sadece ayrıcalıklılar vardır. Cinayetle suçlanıp annesinin cenazesinde ağlamadı diye idam edilse ne olurdu ki ? kendimi ilk kez dünyanın tatlı kayıtsızlığına açıyordum. Her şey tamam olsun kendimi daha az yalnız hissedeyim diye benim için artık idam günümde seyircilerin cok kalabalık olmasını ve beni nefret çığlıklarıyla karşılamalarını istemekten başka bir şey kalmamıştı geriye...