Evlilik için yeterli veya yetersiz olmak, bu bir karakter ve yaradılış meselesidir. Bence bu bakımdan insanlar iki büyük sınıfa ayrılır, ayrılmak gerekir: evlilik için yaratılmış olanlar ile bunun için yaratılmamış olanlar. Ve eğer bu ikinci sınıfa mensup olanlar yeterli derecede kendilerini bilseler ve evliliğe yalnız uzaktan bakılacak, hiçbir zaman içine girmeye yeltenilmeyecek bir sahne gözüyle baksalar dünyada mutsuz olmak sebeplerinin hiç olmazsa yarısı ortadan kalkmış olurdu.