Ya nasıl sıcacık bir hikâye!
Şermin Yaşar' dan ilk okumam. Sizi üslubuyla sarıp sarmalıyor da çocukluğunuza 'Mahellenin Muhtarlarını' izlediğimiz günlere götürüveriyor sanki. Söylemediklerimizin, küstüklerimizin ve kırgınlarımızın nasıl da içimize bir bir tuğla ördüğünü görüyoruz.Ethem'in , Ekrem'in, Emin'in ve diğer karakterlerin ağzından kendi hikayelerine eşlik ediyoruz. Kısa sürede bitirebileceğiniz ve kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bu hikayeyi okumanız tavsiye ederim.
Birimizin kasveti hepimize bulaşıyor böyle. Neşe bulaşıdır falan diyorlar. Yalan.Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünuyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden.Kasvet öyle değil ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.