O gün çok önemli bir şey öğrenmiştim: Sadece yaşadığımız talihsizlikler tahammül edilebilir olduğu sürece kendimiz için üzülebiliriz… Tahammül sınırını aşınca, katlanılmaz olana katlanabilmek için halimize güleriz.
Hayatta pek çok aptalla karşılaşacaksın. Sana zarar verirlerse, onları buna iten şeyin aptallık olduğunu söyle. Bu, seni onların kötülüğüne karşılık vermekten koruyacaktır. Çünkü dünyada nefret ve intikamdan daha kötü bir şey yoktur... Her zaman onurlu ve kendine karşı dürüst ol.