"Bana öyle geliyor ki
hasta falan değilim ben.
Böyle olması gerektiği, başka türlü de olamayacağı için huzursuzum, sıkılıyorum. "
" Ben bir doktordan çok, bana yakın bir insanla beni anlayabilecek haklı ya da haksız olduğuma beni inandırabilecek bir dostla konuşmayı isterdim. "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kızgın değilim. Kendimi de dahil ederek biz insanların birbirimizi İncitme konusundaki cömertliğine üzülüyorum sadece.
Her öpücüğün ve hatta sözcüğün, emanet ettiklerimizde bir ağırlığı olduğunu unutmasak, basit meraklar uğruna başkalarının hayatlarında yangınlar çıkarmasak keşke.
Ama kime anlatıyorum...
Tek ısırık uğruna cennetten kovulmuş bir ırktan böylesi bir diğerkamlık beklemek abesle iştigal değilse ne? "
"Aslında her yerde tuhaftır yaşam koşulları. insanlar arasındaki ilişkileri anlamanın olanağı yoktur. Öyle ki bunları düşününce tüyleri diken diken olur İnsanın.
Yüreğini bir soğukluk doldurur."