"Kalktım sonra bir aşağı bir yukarı dolaştım
Şiirler okudum şiirlerdeki yaşa geldim
Karanfil sakız kokan soluğunu üstümde duydum.
Eskitiyorum eskitiyorum kalıyor ne kadar güzel olduğun."
{ilhan berk}
Günaydın, hayırlı sabahlar.
Eğer İslam yaşadığımız ülkede üzerinde kafa yorulmaya gerek duyulmayan bir düşünme yolu ise bunun bütün sorumluluğu ben Müslümanım diyerek bir kişilik vasfını dışa vuran kişilerdedir. ''Biz inanıyoruz, karşımızdakiler inanmıyor'' tarzında ifade edilen düşünce siperi ancak yeterince bilgili olmayışın, beceriksizliğin, kolaycılığın mazereti olabilir.
"Müslümanın müslüman üzerindeki hakkı beştir: Selamını almak,hastayı ziyaret etmek,cenazeye iştirak etmek,davete icabet etmek, hapşırana "yerhamukellah" demek."(Müslim) Hadis-i Şerif.
Hayırlı Cumalar.