Ben kaybetmem. Ya kazanırım ya öğrenirim. Ya talihsizlik diyeceğiz, pes edeceğiz, ya dersimizi aldık, yola devam diyeceğiz. Ya yenileceğiz ya öğreneceğiz. Ya şikayet edip oturacağız, ya gözyaşımızı silip ayağa kalkacağız. Ama şunu da söylemeden geçmek istemem, şikayet edip oturmayı, pes etmeyi ve yenilmeyi tercih etmiş olanlar, lütfen acısını içine gömüp ayağa kalkmayı tercih etmiş olanları şanslı olarak yaftalamasınlar, onlar şanslı değil, inançlı. Hayatı yaşamanın iki yolu vardır: Ya hiçbir şey mucize değilmiş gibi Ya her şey mucizeymiş gibi.