Zaman zaman onu bu kadar sık görmemeye karar verdiğim oldu. Peki bunu uygulayacak biri var mı? Her gün kendimi kandırmaya çalışıp yemin billah ediyorum: Bir kez daha olsun yarın onu görme diye. Ertesi gün olunca yine karşı konulmaz bir sebep buluyor ne olduğunu anlamadan bakıyorum onun yanındayım.