Daha beter durumlardan kaçmak isteyen pek çok insan kötü durumlarla karşı karşıya gelmiştir; pek çoğu da iyi sonlanmıştır. Bu sebeple, ne olursa olsun Tanrı’yı yüceltmeli ve ona güvenmelisin. Şair bu konu hakkında şöyle demiş: Keder içindeyken karamsarlığa düşme; her şeyini, hatta gelecek güzel günleri bile daima Tanrı’ya teslim et. Böylelikle kötü başlayan pek çok şey iyi sonuçlanacağı için sıkıntıları unutmuş olacaksın.