Bazen farklı bir dünyadan geldiğini hissediyor insan. Ya da farklı bir dünyaya konduğunu, yabancı gibi hissediyorsun kendini insanlara, çevrene, ailene. Herkese. Etrafın kalabalık bir sürü insan var ama yalnızmışsın gibi işte. Derdini anlatabileceğin, konuşabileceğin kimse yok. Biliyorum, öylesin. Sen de öylesin. Bu yolda yürüyen herkes öyledir çünkü.
Bir insanı sevmek, tanışmak değildir Fesleğen. Dokunmak değil, saçını görmek değil, sesini duymak değildir. Yaratılmış tüm mesafeler de sevmelere dahildir. Uzaktan sevmek başkadır. Dokunarak âşık olunmaz . Aşk uzaktan seve seve imanını artırmaktır.
Eskiden bilen konuşurdu, konuşmalıydı. Oysaki bu aralar bilen değil, konuşma eylemini alışkanlık edenler konuşuyor. Herkesin her şeye bir cevabı var. Bilmiyorum cümlesini kullanan ne kadar az kaldı bir baksana etrafına ...
- Kim yardım etti sana, burayı bulman için?
+ Aşk yardım etti, aramamı fısıldayarak;
O bana akıl verdi, ona göz oldum ben de.
Denizci değilim, ama uzak denizlerde yıkanan Uçsuz bucaksız kıyılar kadar uzak olsan da sen Sana ulaşmak için açılırdım denizlere.