Sevil

Sevil
@Seviill
Halkla İlişkiler ve Tanıtım (İstanbul Üniversitesi)
Balıkesir
28 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Umutların öyle büyük olsun ki Acıların yanında küçük kalsın! Acıların umutlarına saygı duyup yol açsın!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaptığı hatadan pişman olan insanı affetme! Pişmanlık bir daha hata yapmaya gebedir! Yaptığı hatadan utanan insanı affet! Utanç kendine yakıştıramamaktır! Bir daha aynı hatayı yaparsa, Aynaya bakamamaktır! Çünkü insan utandığı zaman, Aynadaki suretine cevap veremez!
Aslında yarınlar dündeki acıları unutturmak için gelir, Zaman geçtikçe acın dinecek sözü bu yüzden söylenir. Unutma ki güzel şeyler sabırla gelir! Dünü unut ve sabret, Yarın güzel olacak elbet...
İyilik anahtarı olmayan bir kelepçedir, yapan ve yapılanı ömür boyu birbirine bağlar.

Sevil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
33 saatte okudu
·
2020 29. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma