Yaptığı hatadan pişman olan insanı affetme!
Pişmanlık bir daha hata yapmaya gebedir!
Yaptığı hatadan utanan insanı affet!
Utanç kendine yakıştıramamaktır!
Bir daha aynı hatayı yaparsa,
Aynaya bakamamaktır!
Çünkü insan utandığı zaman,
Aynadaki suretine cevap veremez!
Aslında yarınlar dündeki acıları unutturmak için gelir,
Zaman geçtikçe acın dinecek sözü bu yüzden söylenir.
Unutma ki güzel şeyler sabırla gelir!
Dünü unut ve sabret,
Yarın güzel olacak elbet...