Genç bir kadın olan Veronika, bir gün hayattan hiç zevk alamadığını ve mutlu olmadığını fark eder, aşırı dozda ilaç alarak intihara kalkışır. Hastaneye kaldırılır ve akıl hastanesinde tedavi görmeye başlar. Orada kaldığı süre boyunca daha önce hiç tatmadığı duyguları tatmaya başlar ve olaylar da bundan sonra gelişir. Çok güzel bir kitaptı.