Sevil

Sevil
@Sevil_M
İyi değilim demek ne haddimize? Şükürler olsun her halimize...
Yorganı başıma çekip ağlamak Birlikte ağlamak değildi. Yalnızım işte.
Sayfa 82
Edebiyat