Sevilay Çakmak

Sevilay Çakmak
@Sevilay13
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Deborah gülmeye başladı, bunun üzerine doktor ona doğru eğilip, "Ne var? Nerdeysen beni de al yanına," dedi. "Yazık," dedi Deborah, "yazık. Bir yerlerde, insanların bütün altınlarını ve mücevherlerini gömüp gizlediklerini duyan bir hırsız var. Benim gömdüklerime rastlayınca adamın yüzü ne hal alacak, düşünebiliyor musunuz?" Bir an ikisi de güldü.
Sevilay Çakmak
Doktor yerinde olsam gülmezdim , korkardım.
Birden, bu karanlığın o anda olduğu gibi sonsuza değin de yaşamının rengini oluşturacağını düşünmüştü.
Sevilay Çakmak
Kendi kehanetini gerçekleştirebiliyordu Deborah.