Bulunduğum yeri, anı cennete çevirememişsem, vicdanım yoksa, içim fesatsa, kul hakkı yiyorsam, lokmalarım haramsa, irademe sahip olamıyorsam zaten insan degilim. Ayrıca Kur an i Kerim in illa da arapça olması ve okunması da her gün mantar gibi çoğalan, din bilgisi sınırlı asalaklara yaramaktadır.