Sevim

Sevim
SAPERE AUDE.. Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen.. Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur.. Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!. * EVLİ
Aynı dili konuştuğumuz insanlar hep başka yerde..
1000Kitap
Reklam
Sanki bir boşluğun içinde ve sürükleniyor. Duvarı ışığı olmayan,ne bir ses ne de bir elini tutan bir el. Öylece kendine yardım edemeden tükeniyor. Tutunamıyor dayanamıyor ne bir omuza ne bir sırta. Hiçlik gibi bir şey bu sadece sonsuz bir yolun içinde sürekli yürüyor...
Duygu ve Düşünce
Su yaşamdır, başlangıçtır, umuttur..
"Su temizler... Akar gider. Asla durmaz. Durgun göllerin altında bile hayaller akar.."
Sayfa 83·Kitabı okudu
Alıntı
Nemrut ne kadar büyük ateş yakarsa yaksın, karıncanın su taşıdığı taraf kazanacaktır..
Filistin
Kırıldığımız düştüğümüz yerde durmayalım..
Uzaklara gidelim. En azından biraz yürüyelim. Burada duramayız. Durdukça düşüyoruz. Düşüyoruz. Kırılıyoruz.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam