SAPERE AUDE..
Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen..
Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur..
Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!.
* EVLİ
Sanki bir boşluğun içinde ve sürükleniyor. Duvarı ışığı olmayan,ne bir ses ne de bir elini tutan bir el. Öylece kendine yardım edemeden tükeniyor. Tutunamıyor dayanamıyor ne bir omuza ne bir sırta. Hiçlik gibi bir şey bu sadece sonsuz bir yolun içinde sürekli yürüyor...