SAPERE AUDE..
Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen..
Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur..
Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!.
* EVLİ
"Hayat beni sıkıyor..." dedi. "Her şey beni sıkıyor. Mektep profesörler, dersler, arkadaşlar... Hele kızlar... Hepsi beni sıkıyor. Hem de kusturacak kadar..."