Bir organik doku eğer canlıysa her türlü uyarıcıya karşı tepki vermelidir. Benim yaptığım da işte budur! Acıya karşı bağırarak, gözyaşlarımla cevap veiririm. Yapılan alçaklıklarra öfkeyle, iprençliklere ise tiksinti duyarak tepki gösteririm. Bana göre bu, hayatın ta kendisidir.