Sevorika

Sevorika
@Sevorika
"Oku tefekkür et, tefekkür et oku."
Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
Sayfa 82 - Domingo·Kitabı okudu
Reklam
"Benim burada ne işim var?" diye düşündüğünüz oldu mu hiç? Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de, her bir dönemeci kendiniz yarattığınız için bu tamamıyla sizin suçunuzmuş gibi hissettiğiniz? Üstelik dışarı çıkmanızı sağlayacak birçok yol olduğunu da biliyorsunuz çünkü labirentten çıkmayı başarmış, dışarıda gülüşüp oynayan insanların seslerini duyuyorsunuz.
Sayfa 59 - Domingo·Kitabı okudu
Duygular
Bilimsel olarak, kömürseniz kömür kalırdınız. Belki de hayattan alınması gereken esas ders buydu.
Sayfa 9 - Domingo·Kitabı okudu
1000k
Kütüphane dışarıdan kaçıp uygarlığa sığındığı bir yer gibiydi.
Sayfa 2 - Domingo·Kitabı okudu
1000k

Sevorika

, bir kitap okudu
7/10
·400 syf.·
Beğendi
·
60 günde okudu
·
2024 4. kitabı
M. Ertuğrul Düzdağ
9.6/10 · 1.445 okunma
Reklam