Sevim Özer

Reklam
Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde… Fakat daima ödersiniz… Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz…
Sayfa 329·Kitabı okudu
Hayatımızın bir devrinden sonra başımıza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki, kederimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz.
Sayfa 325·Kitabı okudu
“Biz kabahati üzerine yüklenen insanlarız” demişti.
Sayfa 318·Kitabı okudu
İçimde dünyanın en mesut hafifliği vardı.
Sayfa 227·Kitabı okudu
Reklam