İnsanı iş altında tahrip ederler. Niçin? Ömrünü çalarlar. Niçin? Sorarım size. Bizim patron bir şarkıcıya bir altın tuvalet leğeni, hatta yine altından yapılma bir oturak armağan etti. Benim gücüm, benim ömrüm bu altının içinde işte. Buna harcandı. Adamın biri, metresini sevindirsin diye beni iş altında öldürdü... Benim kanımla metresine altından bir oturak satın aldı!
#maksimgorki #maksimgorkiana
Neden geçmiş beni zenginleştirsindi? O değildi beni oluşturan, tersine, küllerimi yeniden canlandırarak, hep yeniden başlayan bir yaratılışla an'ımı hiçlikten çekip çıkaran ben'dim.