ŞT

ŞT
@Sevval99
Ve son olarak çirkin şeyleri bile güzelleştirdiği için Yüce Tanrı'ya...
Sayfa 372·Kitabı okudu
Reklam
Şöyle düşün.Mutluluk yoksa üzüntü yoktur.Sevgi olmasaydı kaybı hissetmeyecektim.
Sayfa 315·Kitabı okudu
Korkunç şeyler herkesin başına geliyor Brosey.Kendi derdimizle o kadar meşgulüz ki başkalarının başında ne tür belalar olduğunu görmüyoruz.
Sayfa 240·Kitabı okudu
Bazen eski yaşamına geri dönemezsin.Bazen ölmüş ve gömülmüştür o; sadece yeni bir yaşam kurabilirsin.
Sayfa 220·Kitabı okudu
En karanlık saatlerinde kimsenin onun yanında olmamasının sebebi belki de kendi yaralarını sarıyor olmalarıydı.
Sayfa 158·Kitabı okudu
Reklam