ŞT

ŞT
@Sevval99
Yaşam bazen insafsız,acımasız ve tahammül sınırlarını zorlayıcı oluyordu.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Reklam
8/10
·70 syf.··
Beğendi
·
2017 32. kitabı
Kitabı sevdim.Yazarın dili çok hoşuma gitti.Çok akıcı olmasa da betimlemeleriyle kalbimde yer edindi.O dönemdeki kadınlar ile ilgili düşüncelerin ve hislerin anlatış şeklini sevdim.Kitabın neredeyse her yerini çizdim diyebilirim.Çok anlamlı,güzel alıntılar vardı.Yazardan okuduğum ilk kitaptı ve kesinlikle son olmayacak.
Edebiyat
FeniçkaLou Andreas-Salomé · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20169,5bin okunma

ŞT

, bir kitap okudu
8/10
·70 syf.··
Beğendi
·
2017 32. kitabı
Lou Andreas-Salomé
7.3/10 · 9,5bin okunma
10/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2017 31. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 25 Ağustos 2017 18:54
Çok sevdiğim bir kitap oldu.Sevmemin en büyük nedenlerinden birisi gerçek hayatta yaşanması muhtemel şeylerin geçmesiydi ve bu beni baya etkiledi diyebilirim.Yazar kendini okutturuyor.Betimlemelerini çok ağır yapmasa da o sadelikle iyi bir iş çıkarmış.Kitabı bitirdiğimde içimdeki o duygunun tarifini anlatamam.Tebessüm ede ede kapattım kitabın kapağını.Tavsiyemdir.
Edebiyat
TersyüzAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 20172,507 okunma

ŞT

, bir kitap okudu
10/10
·376 syf.··
Beğendi
·
30 saatte okudu
·
2017 31. kitabı
Amy Harmon
8.4/10 · 2.507 okunma
Reklam