Kitabı sevdim.Yazarın dili çok hoşuma gitti.Çok akıcı olmasa da betimlemeleriyle kalbimde yer edindi.O dönemdeki kadınlar ile ilgili düşüncelerin ve hislerin anlatış şeklini sevdim.Kitabın neredeyse her yerini çizdim diyebilirim.Çok anlamlı,güzel alıntılar vardı.Yazardan okuduğum ilk kitaptı ve kesinlikle son olmayacak.
Çok sevdiğim bir kitap oldu.Sevmemin en büyük nedenlerinden birisi gerçek hayatta yaşanması muhtemel şeylerin geçmesiydi ve bu beni baya etkiledi diyebilirim.Yazar kendini okutturuyor.Betimlemelerini çok ağır yapmasa da o sadelikle iyi bir iş çıkarmış.Kitabı bitirdiğimde içimdeki o duygunun tarifini anlatamam.Tebessüm ede ede kapattım kitabın kapağını.Tavsiyemdir.