Şevval ak

Şevval ak
@Sevvalakk

Şevval ak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
1 saatte okudu
·
2024 35. kitabı
Maksim Gorki
7.7/10 · 601 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·480 syf.··
2024 33. kitabı
·
37 günde okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2024 00:23
Kitabı bitirince keşke biraz daha olsaydı da okuyabilseydim dedim. Bilerek yavaş okudum bitmesini hiç istemedim kendimi o dönemde yaşıyor gibi hissettim. Tarihi çok sevdiğim için belki de bu kadar sevdim kitabı veya sarayın içinden değil de dışarıdan bir filbaz gözünden sarayı, olayları, insanları okuyabildiğim için bu kadar ilgimi çekti. Tarihte Mimar Sinan’ın olması çok büyük bir şans okurken bir defa daha anladım bunu. Kitapta bolca kin, aşk, rekabet, ihanet var özellikle ihanetleri okurken kendime yapılmış gibi haksızlığa uğrayan kendimmiş gibi hissettim. Kesinlikle okunması gereken bir eser çok… çok sevdim.
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,4bin okunma
Bizi koruyan kollayan insanlar vardır etrafımızda. Hiç fark etmesek de onlar oradadır daima. Karşılık ya da minnet beklemeden, sadakatle, sevgiyle, sessizce…
Sayfa 295·Kitabı okudu