Kitabı bitirince keşke biraz daha olsaydı da okuyabilseydim dedim. Bilerek yavaş okudum bitmesini hiç istemedim kendimi o dönemde yaşıyor gibi hissettim. Tarihi çok sevdiğim için belki de bu kadar sevdim kitabı veya sarayın içinden değil de dışarıdan bir filbaz gözünden sarayı, olayları, insanları okuyabildiğim için bu kadar ilgimi çekti. Tarihte Mimar Sinan’ın olması çok büyük bir şans okurken bir defa daha anladım bunu. Kitapta bolca kin, aşk, rekabet, ihanet var özellikle ihanetleri okurken kendime yapılmış gibi haksızlığa uğrayan kendimmiş gibi hissettim. Kesinlikle okunması gereken bir eser çok… çok sevdim.
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,4bin okunma
Bizi koruyan kollayan insanlar vardır etrafımızda. Hiç fark etmesek de onlar oradadır daima. Karşılık ya da minnet beklemeden, sadakatle, sevgiyle, sessizce…