"Ah sevgilim, birbirimize içten olalım
Çünkü dünya hayaller ülkesi gibi önüne uzanır.
Öyle çeşitli, öyle güzel, öyle yeni...
Ama ne neşesi, ne sevgisi, ne ışığı gerçek
Ne bir huzur, ne bir kesinlik, ne acıya çare var
Büyüyen bir karanlık içinde
Karanlık bir ovadayız."
“Yüreğimin derinliklerinde taşıdığım kadının yazdığı her şeyin altına imzamı hiç düşünmeden atarım, isterse bu sözler aleyhime olsun ve yargılanmama yol açsın, ne çıkar, yine de yaparım bunu.”
“Hiç kimsenin söylediği ezgi, asla cehennemin en dip köşesindekiler kadar temiz değildir ve meleklerin sesi sandığımız, aslında cehennemdekilerin ezgisidir.”
“Ne yazacağımı bilmiyor da olsam, heyecanla satırların arasında gezinirken, beni bakışlarınızın altında, güzel bir gün yaşıyor gibi hissettiren nefesinizi duyuyorum.”