Fehime Sevim

Fehime Sevim
@Sewimmmm
Bir hüznü en iyi anlatan şey sessizliktir.
Reklam

Pelin Semiz

@ppelinsemizz
·
"Kimse gerçekten bir başkasının ne kadar acı çektiğini bilemez. Tamamen kırılmış birinin yanında duruyor olabilirsin ve farkında bile olamazsın. Bu yüzden her zaman nazik olmaya çalışmalısın."
Edebiyat
Gönderi kullanım dışı

İzdiham Dergisi

@izdiham
·
Beklentim yokmuş gibi davranıp, içime dünyalar kadar umudu sığdırmaktan yoruldum.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Edebiyat

Ercan ERGÜN

@Sessizgemi2066
·
"Kırdıysa; sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa; onsuz kal." Şems-i Tebrîzî
Reklam