Şeyda Aksel

Şeyda Aksel
@SeydaAksel
10/10
·
Beğendi
Nurgül Hanım'ın kaleminden değil, gönlünden dökülenler var bu kitapta. 22 yıldır gözlerinden dökülen evlat hasreti.ilmek ilmek işlenen umut, arayış ve çaresiz bir bekleyiş... Her şeye rağmen yüklenilmesi gereken bir hayat yolculuğu... 99 depreminin en karanlık yüzü belki de... Ölüm bile kabullenilebiliyor bir süre sonra. Peki ya kayıp??? Bu hasretin en güzel şekilde sonuçlanması dileğimle... Şeyda Aksel
GözdeNurgül Karamert · Dorlion Yayınevi · 20211 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayatı paylaşıyoruz. Avni (Kanser) kader değil, vücudun verdiği bir isyandır aslında. Öfkelerini yenip, affedebilirsen eğer ve seni üzenleri hayatından çıkartabilirsen Avni'de sana öğretmesi gerekeni öğrettiği için gidecektir geldiği gibi. Sevgiyle affet, vedalaş, tüm canlıları Yaradandan dolayı sev. Duygu Songül Kahraman /yalancı pollyanna
* affet * kendine inan * kendini sev * insanları da sev * seni uzenleri çıkar hayatından * sağlıklı olmayı seç ve hergun dile * daima aldığın nefese ve var oluşuna, Rabbine şükret. * asla vazgeçme * kendine ve bir başkasına acıma insanların hayatına olumsuz girmesine müsaade etme... * hayata tutun ve mücadeleyi asla bırakma Duygu Songül Kahraman /yalancı pollyanna
Ne kadar meraklı bir toplum olduk? Meme kanseri olduğumu öğrendiğimden beri, herkesin ilk sorduğu soru şu; -Alındı mı? memen. Allah kahretsin diyorum. Çok mu önemli o et parçası... Duygu Songül Kahraman /yalancı pollyanna
10/10
·
Beğendi
Leyla... Hayat denizindeki girdapta kaybolmuş, gözlerinin mavisinde derin acılar Taşıyan genç kadın. Leyla dört günlükken masum bir bebek,altı yaşında kanatsız bir melek, 24'ünde Yorgun Savaşçı, 43 ünde hayatın sırrına ulaşmış bir bilge... Sahi neydi gerçek sevgi? Kimsesi olmayan, yetiştirme yurdunda büyümüş, daha doğrusu kendi kendini büyütmüş biri için çok zor bir kavramdı bu. Gerçek sevgiyi aradı Leyla. Fakat bulduğu tek şey sevgisizlikti...Peki sevgisizlik neler yaptırır insana? Çok görmemek gerek Leyla'nın yaptıklarını da. Kitabı okurken Leyla'yı hiç yargılamadım.Buna hakkım da yoktu biliyordum. Sadece sevgiye ve sıcak bir yuvaya ihtiyacı vardı Leyla'nın. Bunun için mücadele ile geçmiş bir hayattı onunkisi. Annesizlik, sevgisizlik ve tüm benliğini saran belirsizlik. Belki de o yüzden çok istemişti bir yuva kurmayı. Belki de anne olup, annesizliğini unutmayı... Kitabı okurken kızmayın lütfen Leyla ya. Tabii ki hata yapmış. Ama kendince hepsinin var bir açıklaması. (Yanlış da olsa) Özellikle beylere sesleniyorum bu noktada." O da neler yapmış?" demeyin lütfen. Umut tacirliği yapan, maddi manevi Leyla'yı kandıran hemcinslerinizin hiç mi suçu yok? Zekeriya Efiloğlu 'nun kaleminden yine muhteşem bir eser. Kitabın dili oldukça akıcı. Tek solukta bitirilebilecek bir kitap. Ayrıca Leyla'nın iç dünyasının karmaşıklığı çok iyi yansıtılmış. Yazarımızın kalemine, yüreğine sağlık. Kitapla kalın
Annemi BeklerkenZekeriya Efiloğlu · Hayat Yayınları · 2019130 okunma