📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun süre bize ters, düşman gözlerle baktı. Beni sevmezler, kanaatindeydi. Bir gün ayna önüne götürdüm, aynada kendine baktırdım. Ayni ters bakışlarla baktı. Sordum:
- Sana böyle ters bakana güler yüzle bakabilir misin? Sen bakmasını bilmediğin için karşında güler yüz görmüyorsun, dedim.
Bir de aynada güler yüzlü halini gösterdim.
Kamyonla dere-tepe, dağ-taş avare bir gidiş, benim için bir nevi tedavi olacaktı.
- Hıdır Efendi oğlum, derdimi dağa taşa çalmam; akan suya, esen rüzgara savurmam için kamyonla gitmek istiyorum.Hele sen götürürsen derdimden anlarsın, ardımda bıraktıklarımı konuşur, teselli bulurum.
- Bu kadar köyler, kasabalar hep bizim mi? Bu kadar dağlar, taşlar heppi bizim mi?
- Bu koca çayda hep bizim mi?
- Evet, bu Kızılırmak. Baştan sona, denize dökülene kadar bizim.
- O, Müdüranım aha Ankara görünüyor.
-Yok çocuklar, o Sivas
-Oy ne büyüktür, ne büyüktür bu şeher!
Gece heyecanla beni uyandırıyorlar:
- Ankara'ya gelmişiz, artık kalkın, bakın hele!... Kızlar kalkın, Ankara'dır.
- Hayır çocuklar, Kayseri.
-Ana, hep geçtiğimiz bu koca dağlar , taşlar, şehirler hep hep bizim mi, hep Türkiyemiz mi buraları?
- Tabii, daha bu kadar da batıda topraklarımız var.
- Bu dünyada en büyük biziz değil mi Müdüranım?