İsterseniz bana ahmak ya da batıl inançlı deyin ama bir insanın canını almanın, kanun tarafından cezalandırılması gereken ağır bir günah olduğuna inanıyorum.
Ekmel bey garip bir şey söyledi bugün. "Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir," dedi, "bölündükten sonra tanımaz birbirini parçalar."
"Bence gidenin, kalanın kucağında bir kucak kor bırakmasıdır," dedim.
"Siz çok yanmışsınız," dedi.
Diyemedim ki: isterdim, kucağında bir kucak korla kalan ben olayım.