Bonaparte çalışırken, hedefine adım adım yürürken özgürdü, hedefinden başka bir şey yoktu ve ona ulaştı. Ama kendini bir kadına bağlarsan zincire vurulmuş bir mahkum gibi tüm özgürlüğünü yitirirsin.
Herkes savaşa girme kararını kendi verseydi, hiç savaş olmazdı.
.
.
Hiç anlamıyorum, gerçekten hiç anlamıyorum, neden erkekler savaş olmadan yaşayamıyor?